MyWrestling Najlepszy portal o Wrestlingu, w którym znajdziecie newsy, raporty, wywiady itp

Kevin Owens na temat śmierci Dusty'ego Rhodes'a

Autor: mp sobota, 13 czerwca 2015

WWE NXT Champion za pośrednictwem Twittera napisał kilka zdań na temat Dusty'ego Rhodes:


Dusty...

Kilka tygodni temu powtarzałem sobie, że muszę znaleźć czas, aby zatrzymać się na chwilę w WWE Performance Center i porozmawiać z Dustym Rhodesem. Chciałem mu podziękować za jego pomoc, na którą mogłem liczyć w ciągu ostatniego roku. Jestem wdzięczny, że otrzymałem szansę współpracy z nim. Niestety byłem zajęty i nie znalazłem na to czasu :/

Cóż dzisiaj dowiedziałem się, że Dusty Rhodes zmarł.

Nie potrafię wyrazić słów, które mogą opisać smutek jaki mnie ogarnął. Najgorsze jest, to że nie będę mógł się z nim zobaczyć, porozmawiać i powiedzieć mu jak ważną osobą był w moim życiu.

Więc dzisiaj zapraszam wszystkich ludzi do wzajemnych wyznań, ponieważ nikt nie wie co przyniesie jutro.

Tymczasem cała załoga NXT jest w drodze do Pittsburgha, gdzie zamierzamy robić to co do nas należy. Z pewnością każdy najbliższy event będzie poświęcony zmarłemu WWE Hall of Famerowi Dusty'emu. Łączę się w bólu z jego rodziną oraz najbliższymi przyjaciółmi, a zwłaszcza z jego dziećmi.

Dziękuję za wszystko!!!!

Kochamy Cię!!!

Kevin

0 komentarze

Prześlij komentarz